Zadanie
polegało na tym, by wykorzystując znajomość i umiejętności z języka
angielskiego dołożyć tekst do wybranego odcinka serii „Baranka Shaun”, w której
bohaterowie oryginalnie nie mówią. Uczniowie z ochotą zabrali się do pracy
sięgając do jednej z ulubionych bajek dzieciństwa. Jednocześnie współtworzyli
scenariusz danego odcinka.
Wiek
uczestników: 13+
Zadanie
1
Podzielić
się na maksymalnie czteroosobowe grupy i na zasadzie burzy mózgów przemyśleć
wybór odcinka.
Zadanie
2
Rozdzielić
funkcje w zespole, zastanowić się nad zakresem gramatycznym, podziałem ról.
Zadanie
3
Prezentacja
efektów pracy. Zwrócenie uwagi na staranność, jakość języka, humorystyczną
treść, intonację, ekspresję, zróżnicowanie, wpasowanie danej treści mówionej do
momentu w filmie.
Autorka: Daria Zawiasa, nauczycielka j. angielskiego i łaciny
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz