poniedziałek, 6 listopada 2017

Baranek Shaun u gimnazjalistów



Zadanie polegało na tym, by wykorzystując znajomość i umiejętności z języka angielskiego dołożyć tekst do wybranego odcinka serii „Baranka Shaun”, w której bohaterowie oryginalnie nie mówią. Uczniowie z ochotą zabrali się do pracy sięgając do jednej z ulubionych bajek dzieciństwa. Jednocześnie współtworzyli scenariusz danego odcinka.

Wiek uczestników: 13+

Zadanie 1
Podzielić się na maksymalnie czteroosobowe grupy i na zasadzie burzy mózgów przemyśleć wybór odcinka.

Zadanie 2
Rozdzielić funkcje w zespole, zastanowić się nad zakresem gramatycznym, podziałem ról.

Zadanie 3
Prezentacja efektów pracy. Zwrócenie uwagi na staranność, jakość języka, humorystyczną treść, intonację, ekspresję, zróżnicowanie, wpasowanie danej treści mówionej do momentu w filmie.




Autorka: Daria Zawiasa, nauczycielka j. angielskiego i łaciny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz