piątek, 29 września 2017

Do you want to be famous?



W dobie Internetu i technologii bardzo łatwo zostać sławnym. Jednak czy jest to jednoznaczne z osiągnięciem sukcesu? W tym zadaniu uczniowie zdali sobie sprawę jak wiele czynników decyduje o naszym życiu i o tym, czy odniesiemy sukces. Zmotywowało ich do pomyślenia o sobie samych.  Zadanie było dwuetapowe.

Wiek: 13+
Sposób pracy: w grupach i indywidualnie

Zadanie 1 – 20 min
Najpierw uczniowie pracowali w kilkuosobowych grupach i zastanawiali się co wpływa na osiągnięcie sukcesu przez osoby sławne. Cechy charakteru, okoliczności, talent, ciężka praca, marzenia. Każda grupa dyskutowała o innej profesji: aktor, sportowiec, naukowiec, dziennikarz.

Zadanie 2 – 2dni
Etap drugi to praca indywidualna. Uczeń wybiera znaną postać, zbiera o niej informacje, przygotowuje gadżety potrzebne do zaprezentowania postaci na lekcji. W czasie prezentacji uczeń wciela się w wybraną postać, ale nie mówi kim jest. Opowiada o tym jaką drogą doszedł do sławy i sukcesu. Pozostali uczestnicy odgadują postać.








Autorka: Daria Zawiasa, nauczycielka j. angielskiego i łaciny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz