Cele lekcji:
- zaciekawienie uczniów i zdobycie ich uwagi
- trenowanie wszystkich sprawności językowych: czytania,
pisania, słuchania i mówienia
- rozwijanie słownictwa i struktur gramatycznych
- włączenie do współpracy uczniów zazwyczaj mało aktywnych
PRZEBIEG LEKCJI:
Powitanie uczniów i sprawdzenie listy obecności.
Podanie tematu zajęć.
Część główna lekcji:
- nauczyciel pisze na tablicy trzy słowa
kluczowe: unicorn, roses, psychiatrist i pyta uczniów o czym może być ta
historyjka
- nauczyciel zaczyna opowiadać historyjkę
zatrzymując się w kluczowych momentach i zadając uczniom pytanie np. Co stanie
się teraz? Kto to mógł być?
- uczniowie czytają rzeczywistą wersję
historyjki
- uczniowie piszą krótką interpretację
historyjki
- oglądamy filmik pt. „The Unicorn in the Garden”
- dyskusja na temat historyjki i filmu
Podanie
pracy domowej
6.
Ocena aktywności i pracy uczniów.
Autorka: Agnieszka Lange, nauczycielka j. angielskiego i hiszpańskiego
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz